Srodne teme
Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Linux i NT loader...

[es] :: Linux :: Linux i NT loader...

[ Pregleda: 4218 | Odgovora: 6 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vukov45

Član broj: 457
Poruke: 16
194.106.161.*



Profil

icon Linux i NT loader...20.06.2001. u 02:11 - pre 277 meseci
Instalirao bih Linux, i to RH, pa me sada interesuje sledece: video sam na pcdesign-ovom forumu text o tome kako da se linux ucitava preko NT loadera, tj da se pomocu njega pokrece... tog foruma vise nema, koliko sam primetio, a nigde nisam pronasao nista adekvatno, pa ako bi neko hteo da posalje objasnjenje...
U Linuxu sam totalni pocetnik, pa ako bih zamolio ako objasnjenje moze biti na sto jednostavniji nacin opisano....

Hvala
M. Vukov
 
Odgovor na temu

tOwk
Danilo Šegan
Zemun/Beograd

Član broj: 94
Poruke: 2743
*.rcub.bg.ac.yu

ICQ: 9344053
Sajt: alas.matf.bg.ac.yu/~mm011..


+2 Profil

icon Re: Linux i NT loader...20.06.2001. u 07:05 - pre 277 meseci
Ne znam, davno nisam radio sa NT-om, u svakom slučaju pokušaj da pronađeš dokumentaciju za boot.ini fajl (koji se koristi za učitavanje operativnih sistema). U krajnjem slučaju, možeš da digneš DOS odatle, a odatle direktno Linux iz AUTOEXEC.BAT pomoću LOADLIN programa.

Međutim, pretpostavljam da je moguće da se i direktno ubaci dizanje sa određene particije (ali tada u boot sektoru te particije mora biti boot loader za Linux, ili neki opštiji boot loader kao što je LILO, GRUB itd..). U svakom slučaju, probaj, pa možeš i da javiš šta si učinio.

Toliko.
Možda se moje mišljenje promenilo, ali ne i činjenica da sam u pravu.
 
Odgovor na temu

random
Vladimir Vrzić
Beograd

Član broj: 85
Poruke: 3866
194.106.163.*

Sajt: www.last.fm/user/vrza


+4 Profil

icon Re: Linux i NT loader...20.06.2001. u 13:56 - pre 277 meseci
Evo ja ću da probam ukratko da objasnim.